המודל

הצורך:

בעל עסק שרוצה להביא את ביצועי עסקיו לשיא מתמודד עם כמות בלתי נסבלת של מידע המגיע אליו לרוב באיחור ובטלאים. עודף המידע הזמין לבעל עסק אינו מאוגד לכדי זיהוי מגמות וצרכים מתהווים של העסק. התוצאה היא תגובה מאוחרת ולא מתאימה לצרכי העסק ובזבוז של זמן יקר.
באינטגרל נוכל לזהות את הצורך המקיף של העסק בתחומים משיקים: מימון ואשראי, ביטוח ופנסיה, השקעות ונדל״ן כך שיריעת האפשרויות להצלחת העסק מתרחבת.

המודל:

מידע

איסוף וארגון מידע פיננסי ובניית תכנית פעולה מותאמת לכל עסק. שלב זה כולל פגישה אישית עם בעלי העסק, קבלת מידע, בחינת נתונים פיננסים, בניית תכנית עסקית וזיהוי אתגרים.

1

בחירת תכנית פעולה

הצגת ממצאים, בחירות חלופות, הערכת משמעות עסקית לכל חלופה והסכמה על מרכיבים ליישום לטווח קצר או ארוך בתחומי הפעולה השונים.

2

הטמעה

יישום מסקנות, יציאה לתוכנית הבראה או השקעה, מציאת חלופות ביטוח ומימון.

3

תחזוקה

שיקוף ביצועים לאורך שנת עבודה, ניהול אשראי, שרות תפעול פנסיה לעובדים, חשבות שכר והנ״ח.

4

עסקים עושים בין אנשים.

נשמח להכיר אתכם אצלנו או אצלכם. תשאירו פרטים- אנחנו נעשה את השאר..